lauantai 19. syyskuuta 2015

Miksi islam?
Ihmettelin aina, että miten meidät on luotu tänne? Jokaiseen asiaan on hetken selitys mistä se on syntynyt, mutta aina jossain vaiheessa se loppuu eikä olekaan enää selitystä. Me ihmiset emme pystyisi luomaan edes kärpästä, vaikka koko maailma yrittäisi. Siitä se lähti kun minua rupesi kiinnostamaan nämä asiat. Huomasin, että missään muussa uskonnossa ei ole järkeä..
Seurustelin muslimipojan kanssa ja mietin miksi heidän maassaan ei käytetä huivia. Rupesin lukemaan islamista ja Koraania enkä lopuksi pystynyt enää lopettamaan lukemista. Kaikessa oli niin paljon järkeä ja jokaiselle jutulle oli jokin selitys. Mietin todella kauan palaanko islamiin, mutta lopulta tein sen, koska en ikinä tiedä milloin kuolen. Se oli elämäni paras päätös. Pidätin itkua kun palasin. Oloni oli niin rakastettu ja niin puhdas kuin syntini olisi lähtenyt. Melkein itkin. Menin kotiin ja minun isäni huusi minulle " Sinä et ole mikään muslimi, sinä et ole edes eronnut kirkosta" isäni luuli että tämä on joku minun teinivaiheeni. Minulla oli ollut nuorena kaikenlaista ja yhdessä vaiheessa en edes asunut kotona. Isä ei tajunnut että minä en oikeasti enää syö siellä lihaa. Joten isä ei ostanut muuta. Näin nälkää, mutta silti minulla ei käynytkään mielessä, että minä luovuttaisin. Mieheni sanoi, että Jumala testaa ihmisiä joita rakastaa se, että minun isäni ei ollut iloinen palaamisestani, oli minun testini. Isäni on minulle todella läheinen (asun isän luona) ja isän sana satuttaa aina jos hän sanoi jotain. Joten Jumalan oli helppo testata minua isän kautta. En luovuttanut. Rukoilin. Isäni keskeytti rukoukset, mutta jatkoin rukoilua tai en vastannut. Mitä nyt? Rukoilen 5 kertaa päivässä, rakastan Jumalaa, olen muslimi ja ylpeä siitä, ja se tunne kun rukoilet! Olo on niin rauhallinen (itse itken aina) enkä haluaisi edes lopettaa rukoilua.
Miksi Islam?
Koska islam on se ainut oikea uskonto. Islam on ainut järkeen käyvä uskonto. Koraanissa on ennusteita ja Jumala on luvannut sinulle asioita! Kun rukoilet, silloin tiedät että Jumala on olemassa. Rakastaa sinua. En voi edes sanoin kuvailla kuinka paljon minä rakastan Jumalaa! Itken kun kirjoitan. Tämä kaikki mitä olen saanut Jumalalta. En voisi edes pyytää mitään muuta. Rukouksen lopussa saa pyytää asioita. Minulla ei ole mitään pyydettävää! Pyydän vain minun perheelleni ja köyhille kaikkea hyvää. Islam on jotain ihanaa. Jumala on mahtavin. Sen tietää ja vannon sen tuntee, Alhamdulillah ( kiitos ja ylistys jumalalle)
Tyttö, 16v, Suomi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti